Glemt passord eller blokkert konto

Er du blokkert fra MinGat, eller har du glemt passordet ditt?

A) Hvis du har lagt inn mobilnummeret ditt og krysset ja på «godta SMS» kan du nullstille kontoen din selv. Trykk på «glemt passord». Da får du opp bildet du ser under.

Legg inn brukernavn og ansattnummer (også kalt ressursnummer). Dette har du fått på e-post da du ble ansatt. Hvis du ikke finner den e-posten kan du finne det på lønnsslippen din.

På det neste bildet får du beskjed om å lage ditt eget passord på nytt.


B) Hvis du ikke har registrert mobilnummeret ditt i MinGat, må du sende e-post til jfu@bgr.oslo.kommune.no slik at vi kan nullstille for deg.

Når du får tilgang til kontoen din igjen, husk å legge legge inn mobilnummeret ditt, slik at du kan hjelpe deg selv neste gang.

© 2024 Aktivitets- og kulturenheten i Bydel Grorud, Oslo kommune